علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت
نوشته شده توسط : gogos

علی دایی پس از شکست تیمش در مقابل تیم سپاهان دچار تصادف جاده‌ای شد

بر اساس گزارش‌ها، عمل جراحی علی دایی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی تیم فوتبال راه آهن، در بیمارستان شهید بهشتی کاشان به پایان رسیده است و او در بخش آی‌سی‌یو در این بیمارستان بستری است.

محمد حسین اعرابی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، به خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا) گفته است که عمل جراحی و ترمیم سر آقای دایی به خوبی انجام شده است، ولی ممکن است چند ساعت طول بکشد تا او به هوشیاری کامل برسد.

او اضافه کرده است: "انتقال علی دایی به بیمارستانی دیگر تا رسیدن او به هوشیاری کامل منتفی است."

به گفته آقای اعرابی، علی دایی در سمت راست سر و گوش راست دچار جراحت شده بود و تحت عمل جراحی برای ترمیم پوست قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در روز شنبه، ۲۷ اسفند (۱۷ مارس)، زمانی که از اصفهان راهی تهران بود، در آزادراه نطنز-کاشان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

مجتبی حسنی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه کشور، "عدم‌توجه راننده به جلو هنگام رانندگی" را مهم‌ترین علت این حادثه اعلام کرده است.

او اضافه کرده است که براساس اظهارات برادر علی دایی، خود آقای دایی راننده خودرویی بوده است که در این سانحه واژگون شد.

گزارش شده است که ژلکو میاچ، مربی خارجی تیم فوتبال راه‌آهن و محمد دایی، برادر علی دایی، نیز به هنگام تصادف در خودروی او بودند، ولی به آنها آسیبی نرسیده است.

علی دایی به دنبال شکست تیم فوتبال راه‌آهن در مقابل تیم فوتبال سپاهان در اصفهان، جدا از بازیکنان این تیم و با خودروی شخصی راهی تهران شده بود.

گزارش شده است که با وجود واژگونی خودرویی که آقای دایی راننده آن بود، به دلیل بستن کمربند ایمنی، او دچار شکستگی، خونریزی داخلی یا مصدومیت شدید نشده است.





:: برچسب‌ها: موسیقی , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: